5 CARA UNTUK KAMU TINGGALKAN SI DIA

on Jumaat, 4 Mei 2012


Salam semua.ok tips ini sebenarnya khas buat mereka yang tengah bercinta tapi berhasrat untuk meninggalkan si dianya tidak kira lah korang itu lelaki ke perempuan cara ini rasanya boleh di peraktikkan jika sudah terdesak untuk meninggalkan si dia korang itu.hehe...


1. Tarik diri dengan cara baik. Kamu mungkin boleh mula menjarakkan  diri daripada si dia dengan tidakmenghubungi dan berjumpanya.

2. Pastikan kamu tidak memulakan persengketaan untuk melepaskan diri kamu daripada si dia, mungkin kamu boleh bercakap dengan lembut dan minta si dia memahaminya

3. Berikan alasan yang kamu tidak dapat meneruskan perhubungan ini kerana mendapat tentangan daripada keluarga. Cara ini memudahkan kamu untuk melepaskan diri daripada cengkamannya.

4. Beritahulah kepada keluarga kamu akan hal ini. Mungkin keluarga kamu mempunyai cara untuk memastikan kamu dan si dia tidak meneruskan perhubungan itu lagi.

5. Kamu mungkin boleh mendiamkan diri, menukar nombor telefon dan apa-apa sahaja yang membolehkan si dia gagal mencari kamu. Cara ini mungkin boleh memberi ruang kepada si dia untuk melupakan kamu.
Di petik dari majalah remaja



{ 8 komen Kat Sini !... read them below or add one }

Faizul Osman berkata...

mesti sedih org yg kena tinggalkan tu...

http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/05/aku-mabuk.html


4 Mei 2012 2:44 PTG
Khairul Azmi berkata...

memang sedih betul.... tambahan ag apabila dia menyintainya sepenuh hatinya pada seseorang.... tu pasti terluka hatinya huhuu


5 Mei 2012 8:27 PG
Tanpa Nama berkata...

sBar jEr lHa jwAb nya . :(


5 Mei 2012 8:31 PG
Khairul Azmi berkata...

eya btol.... tu ... kesabaran wajib dan kesabaran amat penting dalam menempuhi alam percintaan yang penuh dengan liku2 kesedihan kesakitan dan kegembiraan... sebelum mahu bercinta.. kita perlu lah persiapkan diri untuk menempuhi dugaan tersebut


6 Mei 2012 9:28 PG
Tanpa Nama berkata...

Kejam..dan mmg sungguh kejam!!!!!!!!!!!!!!


20 Disember 2012 11:44 PTG
Tanpa Nama berkata...

Link exchange is nothing else but it is just placing the other person's blog link on your page at suitable place and other person will also do same in favor of you.

Also visit my site: jackpot 6000


30 Mei 2013 10:26 PG
Tanpa Nama berkata...

This article will aѕsist the internet visitorѕ for creatіng new blog
or even а weblog from start to end.

My site ... nummerupplysningen.se


10 Jun 2013 7:33 PG
Tanpa Nama berkata...

You really make it sеem so easу with your preѕentatiοn but I find this topіc to bе actually something that I thinκ I woulԁ never unԁerstand.
It seems too comρlicаteԁ and very broad foг me.
I am looκіng foгward for your next post, I'll try to get the hang of it!

Feel free to surf to my page - rhinoplasty top surgeon


13 Jun 2013 4:28 PG

Catat Ulasan

Assalamualaikum
Dah baca mehlah komen sekali...

SATU pun jadilah...hehehe

 
© Line Clear Bah ! | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO