CINTAku

on Rabu, 28 Disember 2011




Andai kau dapat melihat hatiku 
Andai saja kau dapat membaca fikiranku 
Betapa ruang jiwaku penuh bayangan dirimu, 
Menghiasi hari-hariku 
Senyum dan suaramu teduhkan jiwaku 
Cintailah aku dengan kesungguhanmu 



Biarlah yang dulu jadi masa laluku, 
dan kau menjadi masa kini serta masa depanku 
Kalau cinta ibarat penyakit,aku taknak makan ubat.
Biar aku merana diserang penyakit ini krn aku ingin kau tahu betapa aku mencintai kau! 



Jika cinta itu dicukai..aku lah pembayar cukai paling tinggi! 
Mencintaimu adalah perkara terindah yg pernah berlaku dalam hidupku. Mana mungkin aku melupakanmu seumur hidupku. Kaulah 
kekasih pertama dan terakhir ku 



Cintaku bukan ibarat kertas….. 
Cintaku adalah bara yg sentiasa menyala 
dan semakin marak ditiup kerinduan padamu….. 
Jika mencintaimu satu kesalahan…biar aku bersalah. 
Cintaku padamu sangat kuat dan akan kuperjuangkan hidup ini demimu… 




{ 0 komen Kat Sini !... read them below or add one }

Catat Ulasan

Assalamualaikum
Dah baca mehlah komen sekali...

SATU pun jadilah...hehehe

 
© Line Clear Bah ! | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO