Assalamualaikum Sebagai Mukadiamah Blog Baru ku !

on Ahad, 18 Disember 2011

Assalamualaikum semua blogger-blogger...

Inilah entry pertamaku bagi blogku ini. So, siapa-siapa yang sudi follow blogku nie saya ucapkan ribuan terima kasih di atas sokongan anda semua... ceh, ikut format plak aku nie...huhuhu... Memang lama sudah aku nak buat blog nie tapi baru sekarang baru aku ada peluang untuk create blog di bantu dengan abangku yang memang sudah mempunyai blog tersendiri... bukannya hebat sangat pun dia tu... Nielah blog dia http://Ikhwanmencarinurillahi.blogspot.com.... Ehhh, iklan sekejap blog koe ya Lanun... jangan koe marah bah...huhuhu...

Oklah, sampai sini saja aku dapat menulis, mencoret, membebel dan segala bagai lagilah yang berkaitan dengannya...huhuhu... 


{ 0 komen Kat Sini !... read them below or add one }

Catat Ulasan

Assalamualaikum
Dah baca mehlah komen sekali...

SATU pun jadilah...hehehe

 
© Line Clear Bah ! | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO